31 Ağustos 2014 Pazar

Dondurma Kutusundan Otobüs


    Günaydınlar herkese :)
    Bugün ne kadar uykusuz ve yorgun da olsam fırsat bulunca yazmak istedim :) İki küçük bebek olunca bazı gecelerin uykusuz geçmesi kaçınılmaz oluyor galiba :) Bugünler de geçecek diyip kendimi biraz olsun teselli ediyorum şimdilik :)
   Bugün dondurma kutusundan yaptığımız otobüsümüzü paylaşacağım sizlerle. Gerekli olan şeyler dondurma kutusunu kaplamak için kağit benzeri şeyler, tekerlek işlevini görücek 4 yuvarlak (ben su şişelerinin kapaklarını kullandım ) ve süslemek için sizin hayal gücünüze kalmış diğer malzemeler. 


    4 tane pencere yapıp içine aile resimlerimizi koyucaktım ama elimde aile resimlerimiz olmadığı için öğrenmesini istediğim bazı hayvan resimleri ekledim. Otobüsümüz giderken onlara el salladık, Ali Babanın çiftliği şarkısını söyledik ve oyun oynadık. Otobüsümüzün ömrü ne kadar mı oldu :) Çok uzun değil. En sonunda ise oğlumuzun merakına yenik düşüp yapıştırdığım herşey sökülmuş olarak buldum :) 


    Sizlerin yaptığı oyuncakların daha uzun ömürlü olması dilekleriyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder