6 Temmuz 2014 Pazar

Keçeden Ciçeklerimiz

Allah'tan korkan kimseler , öfkelerini yutarlar ve insanları affederler.Allah iyilik edenleri sever.
                                                                                               Âl-i İmran süresi (3),134

Rabbim bizi de öfkesine hakim olup iyilik edenlerden eylesin inşAllah...

    Bugün yazımız çok daha önceden başlayıp araya Türkiye ziyareti girince tamamlanması şimdiye kalan keçe çiçeklerimizle alakalı.
    İnternette gezinirken gördüğüm ve yapmaya karar verdiğim rengarenk keçe çiçek...
    Önce internetten çiçek kalıpları buldum.  Benim bulduklarım çok simetrik değildi aslında. Siz isterseniz kendiniz çizip kalıp çıkarabilirsiniz. Sonra çiçeklerimin ortasına koymak için renkli boy boy düğmeler aldım. Tam burada aldım derken eşime çok teşekkür etmek istiyorum çünkü bıkmadan usanmadan beni her istediğim yere tekrar tekrar götürüp hiç bir kere bile gitmeyelim demediği için :)  Siz eğer evde düğmeleriniz varsa onları da değerlendirebilirsiniz hatta daha güzel olur. Kalıplara göre renkli keçelerden çiçeklerimi kesip ortaya düğme gelecek şekilde ayarlayıp diktim.Daha sonra da kurabiye çubuklarına çiçekleri diktim. İkea'dan aldığım saksının içine köpük yerleştirip çubukları da köpüklere batırdım ve saksimiz hazir.

    Son olarakta saksımız evdeki yerini aldı. Ben çok beğendim. Evim için böyle küçük şeyler yapmak beni evime daha da ısındırıyor galiba. Böylece Riyad'i da sevmeye başlıyorum :)

1 yorum:

  1. Ellerine sağlık. Ben de küçük dikiş makinemi düğmeyle kaplamıştım. Ama o düğmeleri bulmak ne zordu:)) Satın almaya kalksam baş edemeyecektim,ben de öğrencilerimden toplamıştım:))

    YanıtlaSil