4 Eylül 2015 Cuma

Meraklı Minikler (Tübitak Yayınları)

    İki minik çocuğunuz hatta üstüne 2 de ufak minik yiğeniniz varsa artık ilgi alanlarınız dikkat ettiğiniz şeyler onlara yönelik oluyor. Nerede çocuklarla ilgili birşey varsa kulak kabartır yada dört gözle bakar oldum :)
    Ben internette gezinirken karşılaştım Meraklı Minik dergisiyle. Hemen bloga yazmak istemedim çünkü ilk önce denemek istedim. Tübitak yayınlarının çıkardığı aylık bir dergi.3 yaş ve üstü için çok güzel hazırlanmış.
    Ağustos sayısını hemen iki gün icerisinde bitirdik :) İlk dergimiz geç gelip Eylül sayısı da elimize çabuk ulaşınca bizim için kurtarıcı oldu. İçinde çeşitli oyunlar, güzel küçük bilgiler kartlar resimler derken biz okurken derginin içine dalıp gidiyoruz. Minik Zeynebimiz de etrafımız da merakla dört dönüyor. Mecbur onu da oyalamak için aramıza alıp hep birlikte okuyoruz.
Merakla Ekim sayısını bekler olduk daha şimdiden :)


    3 yaş ve üstü herkese tavsiye ederim eminim Hamza'da minik arkadaşlarına tavsiye ediyordur :) 1yıllık abonelikler de internetten eski sayılara erişim izni veriyorlar.
Merak edenler için buraya linki ekliyoruz....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder