15 Aralık 2015 Salı

Magnetli Bulmaca Yüzler

      Ben mutfakta yemek yaparken çocukları da bir şekilde oyalamak gerek:) Oğlum kendi kendine oynuyor ama kızımızla mutfak işleri biraz zor oluyor. Benimde aklıma abimizin  oyuncağı olan Magnet Bulmaca Yüzler geldi. Hamza bu oyuncağı kendi kutusu içinde oynuyor. Zeynep için de buzdolabına yapıştırdım.Kutunu üzerinde +3 yazıyor ama bizim için çok sıkıntı olmadı. Parçaları ağzına almak yerine buzdolabına yapıştırmak daha çok ilgisini çekti. Hem o keyifle oynuyor hem ben rahatça işimi yapıyorum. Hatta öyle ki oyuncağımız abimizi bile mutfağa çekti.  Abi kardeş birlikte oynuyorlar. Hatta abimiz "bak kızım bu göz bu burun gözümüzün altın da " diye kardeşine bile ögretip benim işimi de üstleniyor:) Bir taşta iki kuş :) Mutfakta oyalamanın güzel ve eğlenceli yollarından biri. Denemesi sizden ...  
      
                           
  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder