10 Mart 2014 Pazartesi

Kızımıza Hazırlıklar Devam...

    Kızımız için hazırlıklarımız yavaş yavaş devam ediyor :) Maddi ve manevi hazırlıklarımız ...
    Bir yandan doğduğu zaman nelere ihtiyaç olabilir diye onları hazırlamaya çalışırken bir yandan da tekrar döndüğümüz zaman inşAllah kızımızın da güzel süslü bir odası olsun diye çalışmalarım devam ediyor :)
Insan istediği zaman neler yapabiliyormuş Riyadh'da öğrendiğim şeylerden biri de bu. Her yeni yer bize yeni şeyler öğretiyor. Vakitlerimiz biraz daha güzel geçirmek için oluşturduğumuz bu blog, oğlumla güzel vakit geçirebilmek için oynadığımız oyunlar ve kızımız için neler yapabilirim diye düşünürken kendi becerilerimi de görmeye başladım :) Ya da insan anne olunca becerileri mi artıyor acaba :) Bebeklerimizle birlikte bize o yeteneklerde mi veriliyor acaba Rabbim tarafından :)
     Sizlerin de hem çocuklarınız hem de evıniz için birşey yapmanız çok kolay. Önemli olan karar vermekmiş :) Internette küçük bir araştırma, beğendiniz şeyleri seçmek, gerekli olan malzemeleri de temin ettikten sonra iş sizin ellerinize kalmış:) 
    Bende kızım için beğendiğim kanaviçe örneklerini bulup internetten çıktı aldım. Onları kumaşa işledim. Daha önce çok yaptığım birşey değildi deneme yanılma derken ortaya birşeyler çıktı. alıp onları yerleştirmek için çerçeve gerekiyordu onuda Ikea'dan  alıp içine güzelce yerleştirdim işte sonuç...


    Yeni evimize taşınınca onları da yerleştiricez inşAllah...
    Odasına yaptığımız hazırlıkların yanında birde ihtiyaç olur diye aldıklarımız var. Sizler nasıl yapıyorsunuz bilmiyorum ama ben ya indirim reyonlarına bakıyorum yada internetten uygun fiyata bulduklarımı sipariş verip eksiklerimizi tamamlamaya çalışıyorum :) Sezonda çok yüksek fiyata olan markalar sezon sonunda çok indirimli fiyata bulabiliyorsunuz. Sizlere de tavsiye ederim :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder