10 Şubat 2014 Pazartesi

Dekoratif Kartonlardan Çilekli Pasta

    Küçük sürprizlerle karşılaşmayı hangimiz sevmez ki acaba :) Ben o sürprizleri hem hazırlamayı hem de bana yapılmasını çok seviyorum :)
    Hamza daha küçükken can sıkıntısından merak saldığım ve çok hoşuma giden bir hobiyi sizlere de fikir olabilir düşüncesiyle paylaşmak istedim. Origami olarak başladığım daha sonra sevimli kağıtlardan kutulara dönüşen çalışmalar :)
    Bugün hepsini olmasada Hamza'yı görmeye gelen arkadaşlarıma yaptığım çilekli pasta görünümündeki çikolata kutularını paylaşmak istiyorum.

    Yaptığım kutuların kalıpalarını internetten bulup çıktı aldım. Sizlerde beğendiğiniz kutuların şekillerini rahatça bulabilirsiniz. Önemli bir nokta ise istediğiniz şekilde kartonları bulabilmek. Daha sonra o kalıplardan kartonlarımı kesip yapıştırdım ve içlerinede çikolata koyunca herşey tamamlanmış oldu :)


    Kutularımızı tamamladıktan sonra tabakların üstünde günün önemini anlatıcak şekilde peçetelerimizide kesince çok şık durdu.

Sizlerinde beğenmesi dileğiyle... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder