6 Şubat 2014 Perşembe

El Izlerimiz :)

    Keçe almaya gittiğim zaman kitapçıdan görüp aldığım renkli eva kağıtlarıyla uzun zamandır birşeyler yapmak istiyordum. Ama ne yapıcağımı bilemiyordum. Şimdi ise hepsi yerini buldu :) Pembe tonlarımız kızımın odası için (ona başka yazımızda değineceğim), mavi, sarı ve kahverengimiz için oğluma oyuncak oldu :) 
    Aslında bu oyunun fikrini Hamza verdi bana desem yalan olmaz. Renkli eva kağıtlarını aldığımız ilk zaman babasi ve Hamza hepsini yere dizip üzerlerinde zıplamaya başladı bir yandan da hoppa diyerek eğleniyordu. Bende nasıl bir oyun yaparım diye düşünürken ilk başta onları ayak izi şeklinde kesip seksek tarzı bir oyun yapmayı düşündüm. Sonrasında nedense el şeklinde olmasının daha iyi olacağını düşündüm ve kağıtların üzerinde elimi çizip kestim. Hepsini yere dizip Hamza'yla oynamaya başladık. Oyunumuz ise şu şekilde; her renkten iki tane olduğu için söylediğim rengin üzerine elimizi koymaya çalışıyoruz. Hem bu arada Hamza da renkleri söylemeye çalışıyor hemde heycanla bir rengin üzerine elini yerleştirmeye çalışıyor. Hatta tek başına bile oynuyor. Yine el izlerini yere dizip elllerini de üzerine yerleştirmeye çalışıyor. 


    Belki sizlerede değişik bir fikir olur diye sizlerlede paylaşmak istedim :) Farklı oyunlar ve yazılarımızla yine gelicez inşallah :) Herkese hayırlı günler ...







4 yorum: