4 Şubat 2014 Salı

Eğitici Küp Topumuz

    Yeni bir günden, herkese hayırlı günler.  Bugün ki yazımız daha önceden oğlum için hazırladığım eğitici küp topumuz :) Küp top olur mu demeyin, o kadar güzel oldu ki biz ailecek çok eğleniyoruz. Hazirlayalı uzun bir zaman oldu ancak yazımızı daha yeni yazabiliyoruz.



    Küp topumuzun yapımı yine çok basit herkesin rahatça hazırlayabileceği güzel bir oyuncak. Oynarken komşuları da çok rahatsız etmiyoruz. Yapımında kullandığımız malzemeler ise  renkli keçeler, makas, elyaf (siz isterseniz yerine pamuk yada başka birşey kullanabilirsiniz), iğne ve iplik. Küpümüzün 6 yüzü için eşit büyüklükte kareleri kestikten sonra üzerlerine dikmek istediğiniz şekilde keçeler kesip dikebilirsiniz. Ben yeni kelimeler öğrenmesi için kardan adam, şemsiye, güneş, bulut, kendi ismini birde dikdörtgen kesip onları diktim. Kare yüzlerin 1 kenarı hariç hepsini diktikten sonra içine elyaf doldurup en son kenarı da diktim. Dikişleri kolay olması adına dışardan diktim. Beklediğimden güzel oldu :) Böylece topumuzla oynarken hem renkleri hem yeni kelimeleri öğrenmiş oluyoruz. Hatta Hamza topumuza yeni bir isim bile verdi. Ismi hoppa :)


    Sizler yapmak isterseniz farklı fikirler de katabilirsiniz. Çocuklarınız için çok renkli ve oyalayıcı bir oyuncak oluyor. Şimdiden iyi eğlenceler :)  





1 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerineze sağlık :)
    Küpün farklı yüzlerine resimler de konulabilirmiş. Oda eğlenceli olabilirdi bence.
    Yada ileri ki yaşlarda harfler, sayılar :)
    Çok beğendim :)

    YanıtlaSil