22 Şubat 2014 Cumartesi

Kızımız İçin Hazırlıklar - 2

    Bir yandan oğlumla vakit geçirirken bir yandan da kızımız için hazırlıklar devam ediyor :) Kızımız doğduktan sonra inşallah Riyad'a dönüceğimiz için burdaki odasını yavaş yavaş hazırlamak istiyorum. Heralde hemen hemen herkesin aklına kız odası diyince pembeli renkler geliyordur. Bende oda süsü olarak hazırladığım kalplerin renklerini pempeler, lilalar ve kırmızılardan seçtim. Yine internetten fikir olsun diye gezerken gördüğüm oda süsünü ben biraz daha değiştirdim. Eva kağıtlarından kalpler çizip onları kestim.Kestikten sonra aynı renkler yan yana gelmemesi için renklerin nasıl geliceklerini ayarladım. Daha sonra ise kalplerın ortasından, yukarı ve aşağı kısımlarından olucak şekilde iğne ile ipliği geçirdım. Böylece kalplerın astıgım zaman daha düzgün durmasını sağlıcak.

    Tüm bu hazırlıklardan sonra en önemli noktalardan biri bu kalpleri asıcak bir yer bulmak :) Ben biraz daha şık durcağına inandığım için beyaz ferforje olarak bulacağım bir şeye asmak istedim. Onun içinde Ikea'dan bulduğum ferforjeli saksının ferforje kısmını ters çevirerek kullandım :) Bu şekilde de tavana asmayı düşünüyorum. Gayet güzel oldu. Sizler eğer yapmak isterseniz düz olarak çubuk şeklinde bir şeyede asabilirsiniz. O da yatak başı süsü olarak çok güzel duruyor. Sizlerin zevkine kalmış.


  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder