8 Şubat 2014 Cumartesi

Keçe Bardak Altlıklarımız

    Yeni evimize geleli bir buçuk ayı geçirmişiz bile. Hamza'yla oyunlar kızımıza hazırlıklar derken sıra evimize geldi :) Birazda evimize renk katmak gerek diye düşündüm. Yurt dışında yaşamanın çeşitli zorlukları var. Bu zorluklardan biri ise yanınıza çok eşya alamıyorsunuz. Hele çocuklarda varsa onlara öncelik veriyorsunuz. O zamanda evi renklendirmek gittiğiniz yere kalıyor. Bende internette gezinirken gördüğüm ve çok beğendiğim şeyleri denemek istedim. Bunlardan ilki renkli bardak altlıklarımız oldu.


     Elimde kırmızı, yeşil ve mavi renkler kaldığı için onları kullandım. Sizler daha farklı renklerde yapabilirsiniz tabikide. Ilk başta yuvarlakları kesmek için iki farklı bardağın ağız kısımlarını kullandım. Çünkü iki farklı boyutta yuvarlak lazımdı. Büyük olan yuvarlağı keçeden kesip içine yerleştirmek üzere küçük yuvarlaktan karton kestim. Birde küçük yuvarlaktan beyaz keçeler kestim. En son olarakta dilim izlenimi vericek üçgen şekilleri aynı boyutlarda kesmeye çalıştım :) Kartonu keçelerin içine yerleştirmeden önce üzerine gelicek olan beyaz keçeyi ve dilimleri diktim. Son olarak ise karton arada kalıcak şekilde iki büyük yuvarlak keçeyi diktim. Böylece şirin renkli bardak altlarımız tamamlanmış oldu :)
     Aslında keçeden başka malzemeler kullanarakta birşeyler yapmak istiyorum. Ama Riyad'ın yabancısı olduğum için neyi nerden bulcağımı tam bilmiyorum. O yüzden şimdi yaptığımız çoğu şey keçeden :) Türkiye'ye tatile gittiğim zaman belki gerekli malzemeleri alsam daha iyi olucak :) Bizden bügünlükte bu kadar herkese renkli, eğlenceli ve mutlu günler diliyoruz :)




3 yorum: