26 Şubat 2014 Çarşamba

Karton Koli

    Bugün yine deneyip çok işe yaradığını gördüğüm bir etkinlik ile sizlerle birlikteyiz :)
Aslında niyetim çok farklı olup Hamza'nın da yönlendirmesiyle karton koli ile neler yapabileceğimizi gördük. Hem güzel vakit geçirdi hemde uzun süre oyalandı. 
    Yapmanız gereken sadece boyutları çok küçük olmayan karton kutu bulmanız. Biz yine herşeyi atma kullan felsefemizle atmadığımız kolilerimizden yararlandık :)
    Amacım Hamza'nın oyuncaklarını toplamayı öğrenmesiydi. Koli alıp ortaya koydum ve öğlen uykusuna geçmeden oyuncaklarını topladık.



    Topladığımız oyuncakları kolisi ile kaldırmama izin vermeyince Hamza, koliyi kenara koyduk :) Daha sonra Hamza onların hepsini tek tek koltuğa dizip ordan koliyi yan çevirip üstüne dizdi :) Bu aralar çok tekrarladığı bir şey aslında. Eşyaları önlü arkalı yada yanyana dizmek... Arabaları olsun, kartları olsun hep bir sıraya diziyor. Oyuncaklarını da kendince bir düzene göre koliye dizdi. 

    Daha sonra onları da kaldırıp kendi kolinin içine girdi :) Yanına da birkaç boya kalemi alıp bazen kolinin içini boyadı, bazen ise kolinin yanındaki bir deliken kalemleri dışarı atıp geri alarak vakit geçirdi. Tam duvarları boyamaya başladığı bir dönem de koli fikri bizim için güzel oldu :) Çünkü salonumuzun duvarlarında Hamza'nın sarı kalemi ile çizdiği sanat eserlerı bulunmakta :) Sarı kalem olması ise tek tesellimiz :) Böylece duvar yerine karton kutunun içini boyamaya yönlendirmek daha iyi olabilir. 

    Bu oyunları sırasında benim yaptığım çok fazla bir şey yoktu aslında. Sadece yanındaydım o kadar. Kendi kendine o kadar güzel oyunlar oynayıp vakit geçirdi ki doğrusu benim de çok hoşuma gitti. Oğlum büyüyor galiba :) Hele kendini oyalıyacak oyunlar bulmasına çok sevindim. Benim yaptığım tek şey oyuncaklarını toplaması için koli getirmek oldu. 
   Sizlerinde çok işine yarayabilir diye düşünüyorum :) Bakalım yumurcaklar daha neler üreticekler :) 






1 yorum: