18 Ocak 2014 Cumartesi

Aile Albümümuz

    Eğer sizde ailenizden uzakta ve onları özlüyorsanız yapabileceğiniz çok güzel bir etkinlik. Çocuğunuz için aile albümü hazırlamak. Biz oğlumla albümümüze bakarken çok eğleniyor aynı zamanda sevdiklerimizi unutmamış oluyoruz. 
    Yapıcağınız şey çok basit. Ben Hamzanın dikkatini çekebilemek hemde odasını renklendirmek için renkli kartonlar kullandım.Resmini koymak istediğim kişilerin resimlerini A4 kağıtta çıktı alıp hepsini kestim. Aslında aklımda başka yapılış biçimleri olmasına karşı oğlumun daha iyi farkedebilmesi için kartonu düz olarak kullandım. Resimleri yapıştırıp en son olarakta kartonları duvara astım. Böylece hem albümlere daha az zarar veriyor hemde daha çok göz önünde oluyor. 

    Elimde artan dikdörtgen bir kartonu ise akordiyon şeklini vericek şekilde katlayıp ona da kendi resimlerimizi yapıştırdım. O albümde cep albümü şeklinde oldu ve çok şık gözüküyor.

    Hazırladığım iki albümde oğlumun çok hoşuna gitti. Hatta duvardaki resimlerin önünden geçince resimlerle konuşmaya bile başladı. Böylelikle herkesin isimlerini söylemeye çalışmaşıda güzel bir konuşma etkinliği oldu.Sizlerinde denemenizi öneririm çok fazla vakitte almıyor. Şimdiden kolay gelsin :) Ve etkinliklere devam diyerek bu yazımıda bitiriyorum :)   

4 yorum:

  1. En çok bu etkinliği beğendim. Hamzacık bil bol teysee desin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba Hamza'nin da en cok sevdigi etkinliklerden biri:)

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlik beğendim eliyle gösterdiği de mehmet:)))

    YanıtlaSil