23 Ocak 2014 Perşembe

Kızımız İçin Hazırlıklar

    Bugüne kadar olan yazılarım hep oğlumuz Hamza'yla ilgiliydi. Bugün ise blogumuza da ismini veren can kardeşlerin ikincisi kızımızla ilgili olucak. Kızımıza henüz bir isim bulamadığımız için şimdilik o bizim küçük prensesimiz. Rabbim izin verirse prensesimizi Mayıs ayında kucağımıza alıcaz.O yüzden bizde hazırlıklara küçük küçük başlayalım dedik. 
    Hazırlık henüz çok fazla birşeyimiz yok ama alışverişe gittikçe kızımızı da unutmuyoruz :) Oğluma alışverişe her gittiğimde kız bebek reyonlarına bakmadan geçemezdim :) Şimdi ise Rabbim bize de bir kız evlat nasip etti ve artık kız bebek kıyafetleri almamı gerektiren çok güzel bir sebebimiz oldu :) Teyzelerinden gelen hediyeler de eklenince buna gardropumuz oluşmaya başladı bile :) Pembesi kırmızısı yeşili derken rengarenk kıyafetlerımız oldu :) Rabbim bizim çocuklarımız da dahil herkesin çocuğuna sağlıkla ve huzurla giydirmeyi nasip etsin.

    Hazırlıklarımız sadece kıyafetlerle sınırlı değil tabiki. Doğumda bizi ziyarete gelen sevdiklerimize için küçük bir hatıra vermek istedim. Onun için şimdiden kolları sıvadım:) Internetten beğendiğim bir örnek buldum. Hemen akşam gidip gerekli malzemeleri aldık. Henüz çok fazla bir yer bilmediğim için eksiklerimizi bulmak biraz zor oluyor ama yavaş yavaş onları da tamamlıcaz inşAllah. Kız bebek olunca yoğunluk pembe oluyor tabi :) bende beyaz keçelerim gerekli renklerde ipliklerim kurdela ve pamukları aldık. Beyaz keçelerimi yüz şeklinde kesip ipliklerle gözlerini ve ağzını yaptim. Içini pamukla doldurup diktim.En son kurdelasını yaptım. Ben kurdela için kalın kurdela aldım. Galiba kumaş daha iyi olucak bir daha çıktığımda kumaş bulursam birde onunla denemek istiyorum. 


    Hazırlıklar bu kadar da olmayacak inşAllah. Hazırlıklarımız artıkça sizlerle bu tatlı heyecanımı paylaşmak isterim :) Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla böyle heyecanlar yaşatsın inşAllah. 



8 yorum:

  1. Prensese için hazırlık bir başka oluyor

    YanıtlaSil
  2. Ne tatlı telaşlar:))

    YanıtlaSil
  3. Bizdede hazırlık var prenses için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) tesekkur ederiz teyzelerimze:)benid haberdar edin:)

      Sil
  4. Rabbim sağlıkla kucağına aldırsın Emriye abla :) Elifnur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Elifnurcum :) Dualarinizda unutmayin bizide :)

      Sil