26 Ocak 2014 Pazar

Kartondan Evimiz

    Bugün ki yazımız yapımı biraz uzun süren kartondan evimizle alakalı olucak. Yapımı uzun derken bende kaynaklanan bir uzunluk aslında :) Yapımına başlamış ama ara verince bir süre rafta beklemek zorunda kalmıştı. Sonunda tamamlama fırsatım oldu, çok şükür bitirebildim :) Ve sonunda yine Hamza'nın ellerinde :)

    Herşeyi atma kullan felsemizden dolayı lazım olabilir diye babamızın atmadığı oyuncakların karton paketlerinden yararlandım. Evimizin dört duvarı için eşit büyüklükle 4 kare parça kestim. Altlarını kıvrılabılen bir şekilde yaptım ki alt tabana daha rahat yapıştırabılmek için. Kare kartonlarımızı hazırladıktan sonra pencere ve kapılarını kestim. Daha sonra evimizin daha güzel görünmesi ve Hamza'nın renklere biraz daha aşina olabilmesi için renkli keçelerle duvarları süsledim.Evin alt tabanına bahçe görünümü vermesi için yeşil keçe yapıştırdım :) Evin dört duvarını da yine birbirine daha rahat yapıştırabilmek için biraz fazlalık bırakıp kıvırdım. Iç taraflardan birbirine yapıştırdım. En sona ise çatıyı bıraktım. Çatımız en kolay olan kısmı oldu. Çatıyı yapıştırmak istemedim çünkü evin içine koyduğu oyuncakları daha rahat alabılır diye düşündüm. 


 
    Evimizin yapımında tabi yine Hamza'nın da emekleri var :) Yapıştırdığım keçeleri sökmeye çalışmak gibi mesela :) Belki de yapımının uzaması bundan dolayıdır diyip suçu Hamza'nın üstüne atabilirim :)
   Yaptığım ev heralde yapımı en kolay ve basit olan diyebilirim :) Evimiz biraz Arabistan evlerine benzedi :) Bende daha güzel görünmesi için diğer oyuncaklarımızla biraz süsledim. Sizler isterseniz daha farklı şekiller de yapabilirsiniz. Mesela çatı kısmını üçgen şeklinde yapmak eminim daha güzel bir görünüm vericektir. Şimdiden emeğinize ellerinize sağlık :)  


3 yorum:

  1. Bunları yapman iyi olur okula başladığında lazım olur

    YanıtlaSil
  2. Baba inşaat ile ilgili herhalde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet babamizda insaat ile ilgili ama babamiz daha guzel evler yapiyor :)

      Sil