15 Ocak 2014 Çarşamba

Parmak Kuklalarımız

     Herkese Hayırlı Sabahlar...
     Bugün ki etkinliğimiz akşam benim başladığım sabah Hamza'yla birlikte bitirdiğimiz parmak kuklalarımız. Oyuncakları birlikte yaptığımız zaman yapmak biraz daha uzun sürebiliyor ama birlikte ortaya birşeyler çıkarmış oluyoruz. Aslında el kuklası yapmayı düşünmüştüm elimde yeterli keçe olmadığını görünce biraz küçülterek parmak kuklaları yaptık:) Hatta daha güzel oldu diyebilirim.

    Yaptığım her kuklada biraz daha tecrübe kazanmış oldum. Ilk kukla ile son kukla arasında bayağı tecrübe farkı oldu. Kuklalar çift taraflı olunca ilk sefer birbirine dikmiş sonra üstündeki süslemeleri yapmıştım :) Ama önce üzerini süslemek sonra arkasını dikmek daha mantıklı oluyor. Simetri olanları ise çift kat keçe yapıp kesmek daha pratik. Aynı kelebek kuklamız ve beneklerini yaparken olduğu gibi. Kuklaları yaparken silikon olmadığı için ben herşeyi diktim. Hem böylece daha sağlam oluyor gibi geldi bana. Kelebek kuklasını ise yine kalıp çıkartıp yaptım. En son ortaya renkli şirin kuklalarımız çıktı.


     Kuklalarımızı bitirdikten sonra ise sonucu görmek beni daha çok sevindirdi. Hamza'nın çok ilgisini çekti. Hem benim parmağıma takıyor hemde kendi parmağına takıp oynatıyoruz. Oynatırken ise hayvanların isimlerini öğreniyor ve nasıl ses çıkardıklarını taklit ediyor. Biz kurbağa kuklamızla küçük kurbağa şarkısını, aslan kuklamızla da bir aslan miyav dedi'yi söyleyerek çok eğlendik:) Hatta Hamza kendi parmağına takıp kuklasıyla birlikte şarkılarda oynamaya bile başladı:) Yolculuklarda da  iyi olabilir diye düşünüyorum. Hem küçük taşıması kolay hemde oyalabilecek bir oyuncak oldu bizim için.

4 yorum:

  1. Buradayken de bu kadar hevesli olup güzel güzel işler ortaya çıkarsaydık:)))
    Ellerine,fikrine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  2. Kulaklara isim de verebilirsin belki konuşur onlarla...becerikliymişsin vesselam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet güzel fikir. İçimdeki devi uyandirdim:)

      Sil