16 Ocak 2014 Perşembe

Eşleştirme Kartlarımız

       Bugün ki yazımı biraz geç yazıyorum çünkü sabah kızımızı görmeye doktora gittik :) Rabbim hayırlısıyla sağlıklı sıhhatlı olarak onuda kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah :) Dualarınızı bekliyorum...
    Dün gittiğimiz kitapçı da gezinirken eşim Hamza için eşleştirme kartlarinı gösterdi. Bende hemen atlayıp zaten yapıcağımı söyledim ve aldırmaktan vazgeçirdim. Eşim cevabı ise gülsem mi ağlasam mı cinsindendi :) 'Bakalım annen nasıl yapıcak ona göre olmazsa alırız ' dedi :)


     Aslında ertelememin sebebi eşleştirme kartları için çikti alamamdı. Bende madem öyle diyip daha fazla ertelemeden elimdeki malzemeyle yapmaya karar verdim. Keçelerden yapmayı düşünüp biraz internetten fikir edindim. Sonuç ise gayet güzel :) 


     Eşleştirme kartlarını yaparken dikkate aldıgım şeylerden biri çok kullandığı nesneleri hazırlamak oldu. Eşleştirirken daha kolay olucağını düşündüm. Keçeden yapmak ise sağlamlığını artırdı. Yoksa Hamza'ya kağıttan hazırladıklarım dayanmayabilirdi. Yaptığım eşleştirme kartları Hamza'nın çok ilgisini çekti. Keyıfle oynadık. Hatta sadece amacında değil kendine kartlarla yeni oyun bile buldu :) 

4 yorum:

  1. Anneye ve, küçük şımarık kuzuya aferin:))))

    YanıtlaSil
  2. Süper zeka geliştirici bir çalışma keçe iyi bir fikir

    YanıtlaSil