22 Ocak 2014 Çarşamba

Herşeyi Atma Kullan :)

    Bugün güne erken başlayıp yazımı da erken yazıyorum :) Hamza'yla bugün ki etkinliğimiz çok zevkli bir oyuncak oldu. Eminim sizlerin de çocuklarınız çok ilgilenicektir. Hamza oynarken çok eğleniyor, hatta uzun süre de oynayacak gibi... Maliyeti ucuz ve kolay bir oyuncak oldu.
    Aslında hazırlamayı düşündüğüm  şey basketbol potasıydı. Ama henüz topu potaya atmak için erken olduğunu farkedince bende onun oynayabilceği bir hale getirdim. Eğer elinizde malzemelerin varsa yapıcağınız tek şey onları sabit bir yere yapıştırmak. Gerekli olan malzemeler ise rulo ve bant. Tabiki de rulo sayısı ve nasıl şekil vericeğiniz size kalmış. Bizim elimizde iki tane rulo olduğu için biz iki tane ile hazırlardık. Sonra onları basit bir düzenek oluşturuyorsunuz ve yapıştırıyorsunuz. Ben duvara zarar vermemesi için kapıya yapıştırdım. 


    Bunları hazırlarken Hamza ise başımda sabırsızlıkla bekliyor ve merakla ne yapıcağımı izliyordu :) Herşeyi hazırladıktan sonra ise geriye kalan topu Hamza'nın eline vermek. En sevdiğim kısmı da bu zaten tekısını ölçmek.  


    Hamza topu eline alır almaz hemen içlerinden atmaya başladı. Hatta top az gelmiş olucak ki etraftaki diğer oyuncaklarını da alıp içlerinden geçirmeye çalıştı :) Tabikide hepsinde başarılı olamadı :)  Hazırlamak isteyenler için ise ufak bir tavsiye  biraz sağlam yapıştırmanız gerekiyor daha uzun dayanabilmesi için :)  

4 yorum:

  1. Vallahi insanın aklnıa hiç gelmez..
    Boşuna oyuncaklara o kadar para veriliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ruloları boyaya bilirsin:))renklenmiş olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet guzel olabilir:) bende kaplamayi dusunmustum firsatim olmadi:)

      Sil