12 Ocak 2014 Pazar

Renkler ve Şekiller



 Oğlum şuanda 19 aylık... Hergün yeni şeyler farkediyor, yeni kelimeler söylemeye başlıyor. Bunları duymak ve fark etmek her annenin olduğu gibi benimde çok hoşuma gidiyor. Bende ona biraz daha yardımcı olmak adına evde küçük oyunlar hazırlıyorum. Herşeyi oyun yapmaya çalışıyorum. Çünkü ancak öyle ilgisini çekebiliyorum. Bunlarda bazen başarılı oluyor bazen ise daha erken oldugunu fark ediyorum :)
 

    Bu aralar renkler ve şekilleri üzerine oyunlar oynuyoruz. Öğrenmesine yardımcı olmak için resim defterimize elimizdeki şekilleri renkleriyle çizip boyadım. Böylece doğru şekilleri doğru renklere koyabilicek mi diye merak ettim. Tabi bunlari hazırlamayı hep Hamza uyurken yapmak zorundayım yoksa rahat bırakmıyor :) Hazırlaması çok vakit almayan bir etkinlik. Hazırladıktan sonra masamızın üzerine şekillerle birlikte defterimizi koydum ve sonucu beklemeye başladım :)


     Sonuç olarak ise renkleri fark edip eşlestirebiliyor ama şekiller için biraz erken :) Renkleri koyarken mümkün oldukça ben renkleri söylüyorum oğlumda benden sonra tekrarlamaya çalışıyor. Bu çabasını görmek bile çok güzel birşey :)

6 yorum:

  1. Elinize saglik :) Dikkatle takip ediyoruz .. Yeni yazilarinizi bekliyoruz sabirsizlikla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum. Bende buyuk bir heyecanla yaziyorum :)

      Sil
  2. Sizi ilk gunden beri severek takip ediyoruz ... :))

    YanıtlaSil
  3. Emriye çok güzel yazıların. Ben bugun bunu kızımı kendisi yapması için yönlendireceğim, malum bizimki büyük 3 yaşında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Haticecim :) inşAllah minik melğgimiz de severek oynar onun da hoşuna gider 😊

      Sil